Besparen door Zelfredzaamheid!

Crisis brengt Creativiteit in de mensen boven.  Als iets niet meer via de oude weg lukt, zoek je immers andere wegen. En als dingen niet meer voor je worden gedaan, ga je ze wellicht zelf doen. Dit geldt ook in grote mate voor kleine storingen in huis. Het is handig om gelijk iemand te bellen die het probleem fikst, maar vaak kun je het ook wel zelf. Zeker wanneer je eenvoudig kunt vinden wat je moet doen.

Met deze insteek is de Storingcoach ontwikkeld. Hij is in de eerste plaats gericht op huurders, om optimaal gebruik te maken van hun zelfredzaamheid. En zo voor verhuurders overbodige telefoontjes en onnodige inzet van de storingsdienst te voorkomen. Na een jaar praktijkervaringen bij drie woningcorporaties blijkt de inzet bij hen een goede keuze te zijn geweest. Lees meer over de gebruikerservaring van corporatie Poort6 op www.storingcoach.nl!

de papieren versie is inmiddels ook een digitale versie van de Storingcoach ontwikkeld die als module aan iedere website kan worden gekoppeld. Doorverwijzen was nog nooit zo gemakkelijk …

Opvoeden

Het is een kwestie van ‘opvoeden’! Met opvoeden bedoel ik hier dat je bewoners kunt stimuleren om, als zich een storing voordoet,  eerst op de Storingcoach te kijken of ze het zelf kunnen oplossen. En – als dat onverhoopt niet lukt –  gelijk het juiste storingsnummer te bellen of per mail een reparatie-afspraak te maken.

Dit ‘Opvoeden’ wordt vereenvoudigd door de Storingcoach een prominente plek te geven, waar hij altijd snel te vinden is. De meterkast is zo’n exclusieve plek. Hij verdwijnt er niet in stapels andere informatie en heeft geen concurrentie. Bovendien is het een logische plaats, omdat de meterkast veelal centraal staat bij elektrische storingen en reparaties. Voor drempelloze bevestiging op de meterkastdeur leveren we desgewenst een handig ophanghaakje mee.

‘Opvoeden’  is ook mogelijk door te helpen herinneren de informatie  te gebruiken. Bijvoorbeeld door in het bewonersblad regelmatig te verwijzen naar deze informatie met een handige tip met verwijzing of met een zoekvraag. Of door hem een opvallende plaats op de site te geven, bij de storingsmeldingen.

Frits de Storinggids!

Om mensen via site, krant of magazine op een leuke manier te kunnen attenderen op onderhoud- en storingzaken, hebben we de hulp van Frits de Storinggids ingeschakeld. Frits is in 9 outfits en houdingen inzetbaar, al dan niet in combinatie met diverse tips. De cartoons kunnen zowel los van de papieren of digitale Storingcoach als in combinatie met de deze Storingcoaches worden ingezet.

Het Frits de Storinggids Cartoontip-pakket kost normaal € 275,-. Tot de kroningsdag (30 april) is deze verkrijgbaar voor slechts € 195,-!

Frits de Storinggids is tot de kroningsdag zelfs gratis bij de aanschaf van minimaal 1.000 Storingcoaches of de Storingcoach Website-module!

Eenvoudig bestellen

Bestellen gaat eenvoudig door:

Als u vragen heeft, aarzel dan niet om ons even te bellen of te mailen. Desgewenst sturen we vrijblijvend een prijsopgave. Ook voor maatedities hebben we interessante aanbieding. Mail uw wensen en gewenste oplage voor een vrijblijvende prijsopgave.

Cartoon van het Seizoen

Nog niet de gratis Cartoon van het Seizoen ontvangen? Klik dan hier voor de Cartoon van het Seizoen!