Missie

Woonwijzer Media is ontstaan vanuit de missie om duurzaamheid bij burgers te stimuleren. Dit door ideeën en inzichten hiervoor op een positieve en luchtige manier in beeld te brengen. Al in 1997 verscheen de eerste editie van ‘Hart voor uw huis’, de ideeëngids voor duurzaam en geldbesparend wonen.

Bij al onze projecten geldt duurzaamheid niet alleen voor de inhoud en de productie (fcs-papier, biologische inkt, etc.), maar ook voor de vormgevers, tekstschrijvers, tekenaars en drukkers, waarmee we een relatie aangaan. Allen hebben niet alleen vakkundigheid hoog in het vaandel, maar ook MVO.

Onze methode van werken hebben wij geoptimaliseerd. Zo werken wij zoveel mogelijk vanuit huis, waarmee we het woon-werkverkeer beperken. Uiteraard gebruiken we groene energie, zijn onze kantoorartikelen zo duurzaam mogelijk, enzovoort. Regelmatig houden we onze bedrijfsprocessen tegen het licht om te zien of wij ze verder kunnen optimaliseren naar de nieuwste inzichten.