Alleen Voor WWM Infomaillezers!

Speciaal voor jou als onze Infomaillezer hebben wij een aantal interessante serviceproducten die je kunt inzetten om je doelgroep te bereiken. Deze serviceproducten kun je gratis via onderstaande linken downloaden.

Veel plezier er van.

Bert Tijhoff

 

AIDA Marketingmodel Zet Aan Tot Actie!

Niet de Aida-opera, maar het AIDA-marketingmodel helpt huurders en woningeigenaren zodanig enthousiast te krijgen voor bijvoorbeeld energie besparen, dat ze actie ondernemen. En dat resultaten worden geboekt doordat ze hun gedrag aanpassen of gaan investeren in hun woning.

Download hier het rapport met praktische tips!

 

De Juiste Communicatie-Mix

Om projecten te doen slagen en doelstellingen te behalen, is de inzet en medewerking van de doelgroep van groot belang. Dit lukt alleen wanneer de doelgroep ook op de hoogte is van hetgeen je wilt (bereiken).
De gemiddelde doelgroep bestaat niet! Een doelgroep bestaat uit vele individuen die allen eigenlijk een eigen benadering nodig hebben. Voor een zo groot mogelijk resultaat is daarom een mix van verschillende communicatiemiddelen nodig. Een project slaagt alleen wanneer je de Juiste Communicatie-Mix weet op te stellen. Het rapport ‘De Juiste Communicatie-Mix’ gaat daar op in.

Download hier het rapport met ideeën en tips!

 

Cartoon van het Seizoen

Woonwijzer Media Infomaillezers mogen de Cartoon van het Seizoen rechten vrij binnen hun organisatie inzetten in zowel gedrukte als digitale media. Rechten van concept, tekst, vormgeving en illustraties blijven voorbehouden aan Woonwijzer Media.

Lente

Je scoort wat met in de prullenbak hoort!, kleur

Je scoort met wat in de prullenbak hoort!, inkt

Tekstidee 1:

Je scoort met wat in de prullenbak hoort!

Afval hoort  in de prullenbak, vuilniszak of kliko. Op straat en in het groen kan het jarenlang voor vervuiling en ergernis zorgen. Een bananenschil vergaat bijvoorbeeld pas na 1 tot 3 jaar, een plastic zak na 10 tot 20 jaar en een aluminium drankblikje vergaat nauwelijks.

 

Tekstidee 2:

Je scoort met wat in de prullenbak hoort!

Het klinkt zo logisch: ‘Afval hoort in de prullenbak, vuilniszak of kliko!’ Toch betalen we met elkaar jaarlijks vele miljoenen euro’s om zwerfafval op te ruimen. Voorkom daarom zwerfafval: een kleine inspanning met grote voordelen. Een schone straat en een opgeruimd landschap leeft prettiger, toch?!

 

 

Winter

Maak een verlichtingsplan, 2,4 Mb

Maak een verlichtingsplan, 0,4 Mb

Tekstidee:

Breng alle verlichting in de woning eens in kaart en bepaal welk soort verlichting het beste op deze plekken past.

Najaar

Graadje Lager, 5 MB

Tekstidee:

Een graadje minder warm bespaart enorm op stookkosten!

Een graadje minder stoken scheelt jaarlijks ongeveer 7% aan stookkosten per graad minder. Wanneer je na de zomer niet te snel de verwarming aanzet, wen je snel aan iets lagere temperaturen en pluk je daar het seizoen de voordelen van.

Zomer

CvhZ 02 Vervoer Fiets Sportschool 1 MB

CvhZ 02 Vervoer Fiets Sportschool 57 Kb

Tekstidee:

Pak voor korte afstanden de fiets

Voor afstanden van slechts enkele kilometers is de fiets een goedkoop alternatief voor de auto. Gezond voor u en beter voor het milieu.

 

Voorjaar

Milieuvriendelijk Auto Wassen
CvhZ 01 Milieuvriendelijk Auto Wassen 158 Kb

CvhZ 01 Milieuvriendelijk Auto Wassen 11 Mb

Tekstidee:

Voor het wassen van een natte auto heb je minder water en zeep nodig dan voor een droge auto. Door het voor weken laat het vuil al gedeeltelijk los en kan de zeep beter zijn werk doen. Het voor weken hoeft niet met leidingwater, maar kan ook met water uit de regenton.

 

Overige Cartoons

Warmetruiendag

Olie van de feestdagen

.